Снимка: A1
A1 продължава традиционната си кампания „Интернет за всички“ и през 2022 г. Поредица от клипове с участието на влогъра Слави Панайотов от The Clashers ще разяснят на децата и младежите как работят високите технологии. Те са достъпни на сайта internetforall.bg, а за най-любознателните са предвидени и предметни награди.
Тази година акцент са фундаментални теми като функционирането на интернет и мобилните мрежи от пето поколение, но и т. нар. Cloud Gaming, IoT, дигиталните портфейли и други перспективни технологии, които в момента навлизат в живота ни.
Тези, които внимават в „часовете“ и се справят с кратък тест, ще играят за награди от А1 – Apple iPhone 13 Pro, Xiaomi Mi Electric Scooter, таблети Samsung Galaxy Tab A8 и слушалки Apple Airpods Pro.
Уроците са подготвени от специалисти на А1 в партньорство със Слави и екипа му, които ги представят по достъпен и интересен за подрастващите начин. А1 вярва, че с инициативата „Интернет за всички“ младежите ще научат много нови и полезни неща. Кампанията е част от мисията на телекома да улеснява дигиталния начин на живот.
.„Интернет за всички“ е за младите хора, чиято естествена среда са социалните мрежи – те не помнят света преди „Фейсбук“ и живеят в „ТикТок“ и „Инстаграм“. Това са едни изключително любознателни деца, които освен че ползват дигиталните технологии, е добре и да знаят как работят те. Именно тук идва ролята на специалистите от A1 и на Слави Панайотов – заедно създадохме поредица от видеа, които казват важното на езика на младите хора.“, коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1.
Интернет за всички е ежегодна кампания на А1, която цели да образова подрастващите за технологиите, които ни заобикалят. Успехът ѝ в предходните години вдъхновява телекома да стартира и инициативата „Интернет за всички 55+“, която на свой ред, има за цел да помогне на възрастните хора, особено в малки населени места, да се научат да се справят с технологиите.